Vážení zákazníci,
každou zásilku, kterou pro Vás připravujeme k expedici, se snažíme balit co nejpečlivěji, a to za využití nejrůznějších ochranných materiálů a prvků zabraňující poničení při přepravě. I přes naši veškerou snahu a s ohledem na skutečnost, že náš sortiment je z velké části tvořen opravdu velmi křehkým zbožím, se někdy může stát, že Vaše zboží dorází poškozené nebo rozbité v důsledku přepravy. Pro tyto případy jsme pro Vás připravili jednotný a stručný návod, jak v podobném případě, kdy ve Vaši zásilce objevíte poškozené zboží, postupovat. Aby mohlo být Vaší reklamaci vyhověno, prosíme Vás o spolupráci a dodržení následujícího postupu:
Převzatou zásilku od přepravní společnosti PPL s.r.o, prosím, vybalte co nejdříve od doručení a zkontrolujte veškeré dodané zboží. V případě zjištění poškození učiňte následující kroky:
1) Pořiďte fotodokumentaci rozbitého zboží tak, aby bylo zjevné, o jakou věc a poškození se jedná.
2) Pořiďte fotodokumentaci veškerého obalového materiálu (zejména ochranný obalový materiál proti rozbití samotného produktu, veškeré výplně přepravní krabice, kartony, bublinové folie, igelity apod.).
3) Pořiďte fotodokumentaci samotné přepravní krabice, zejména štítku s Vaši adresou a štítků označující, že se jedná o křehkou zásilku.
4) Vyplňte elektronický formulář na adrese https://ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace, přiložte fotografie a odešlete.
5) Rozbité zboží včetně obalového materiálu a přepravní krabice uschovejte!!! NEVYHAZUJTE!!!Přepravní společnost si jej sveze k posouzení reklamace.
6) O poškození zboží a nahlášení reklamace nás informujte nejlépe e-mailem na adreselaalmara@laalmara.cz
Po náhlášení reklamace Vás budeme v co nejkratší možné době informovat o výměně zboží.
Reklamaci je zapotřebí nahlásit nejpozději do 48 hodin od převzetí zboží a je nezbytné dodržet veškeré výše uvedené kroky. Reklamacím, které budou podány později nebo se nebudou řídit uvedenými body, nemůže být vyhověno.
Děkujeme za pochopení.
Tým La Almara