První krok už je za vámi - našli jste nás! Už jen málo stačí k tomu, abychom spolu navázali spolupráci a vy jste mohli svým zákazníkům nabízet krásné zboží z La Almary i ve svém obchodě. Nemáme rádi složitosti, a proto u nás vše funguje jednoduše a jako po drátku. Přesvědčte se!
1. krok = VYTVOŘTE SI U NÁS REGISTRACI
Přejděte na vytvoření nové registrace a vyplňte všechna povinná políčka. Pokud jste zákazník ze Slovenské republiky, zanechte nám také vzkaz, zda jste či nejste plátce DPH, abychom urychlili pozdější fakturaci. Na zadanou e-mailovou adresu vám během chvíle dorazí potvrzení o zaregistrování do systému společně s přihlašovacími údaji. !!!POZOR!!! Je nutné vyčkat na další e-mail, ve kterém potvrdíme dokončení registrace a teprve v tento okamžik se vám zobrazí ceny a možnost nákupu, viz 2. krok.
2. krok = VYČKEJTE NA POTVRZENÍ REGISTRACE
Obdrželi jste e-mail s přihlašovacími údaji, ale po přihlášení stále nevidíte ceny? Vaše registrace není ještě aktivní. Nejpozději do 24 hodin provedeme kontrolu zadaných registračních údajů a následně vám zašleme potvrzující e-mail s informací o dokončení registrace a zobrazení cen v našem velkoobchodě. Nyní se přihlaste do svého účtu, ceny budou již viditelné a vy se můžete pustit do nakupování. Od této chvíle se dos vého účtu dostanete vždy kliknutím na tlačítko Přihlášení v pravém horním rohu obrazovky.
3. krok = VYTVOŘTE OBJEDNÁVKU
Fungujeme jako klasický e-shop. Klikněte na vybrané zboží, navolte počet kusů, které chcete objednat a přejděte na tlačítko KOUPIT. Nakoupeno? Přejděte na ikonku černého nákupního košíku v pravém horním rohu obrazovky, zvolte typ dopravy a platby, zkontrolujte nastavenou fakturační a dodací adresu a klikněte na ODESLAT OBJEDNÁVKU. Na e-mail vám bude doručeno potvrzení o přijetí objednávky.
4. krok = TEĎ UŽ JE TO NA NÁS
Vaši objednávku nachystáme, pečlivě zabalíme a odešleme za vámi nejpozději do dvou pracovních dnů. Tato lhůta se může prodloužit v závislosti na právě probíhajících slevových akcích, vánoční sezóně apod. O takovém zdržení vás budeme vždy informovat. Jakmile objednávka opustí náš sklad, pošleme vám informační e-mail. Jak dlouho trvá doručení a kolik stojí doprava? Podívejte se do sekce POŠTOVNÉ.
5. krok = ZÁSILKU PEČLIVĚ ZKONTROLUJTE
Přestože se zboží snažíme balit opravdu pečlivě, při přepravě může dojít k poškození. Zásilku je nutné zkontrolovat a veškeré nesrovnalosti či poškození nám nahlásit nejpozději do 48 hodin od převzetí balíku, později již na reklamaci nemůže být brán zřetel. Jak postupovat při reklamaci se dozvíte ZDE.